Infantilná detinskosť


Pred pár týždňami som bol nakupovať na víkend s priateľkou. Náhodou sme v hypermarkete stretli moju "starú" známu. Veľmi kráte stretnutie. Formálne ahoj a ako sa máš, ozvi sa niekedy.
Po čase som mal príležitosť prehodiť s ňou pár slov.
- Prieteľka? Sympatické dievča. Len ten pohľad... -
"Ten pohľad" som si vtedy nevšimol.
Samozrejme, ženy sú vnímavejšie a dokážu lepšie používať svoje receptory, senzory či snímače.
- Čo je s ním? Bol žiarlivý? - Napadol ma v prvom momente pud sebazáchovy.
- Nie. To nebol pohľad priateľky. Tak sa pozerajú manželky. Ale aj tak milujem tú infantilnú šalku od teba... -
Upsss. Pochopil som, že šiesty zmysel je daný do vienka naozaj len "slabšiemu pohlaviu" a zároveň som bol vďačný za taktné zmenenie témy.
- Ďakujem, teší ma to. A čo máš nové? - Zdvorilo som zakoktal.
- Dve podprsenky a nový vzťah s Programátorom (exmilenec). Zastav sa niekedy na kávu. - Usmiala sa. Popriali sme si pekný deň a šli každý po svojom.
Nemôžem si spomenúť ako vyzerala tá infantilná šálka...

1 komentár:

natalie povedal(a)...

Pekné. A 6.zmysel naozaj patrí len ženám. Či sa vám to páči, alebo nie :)